HASNAN

.::less0ns at the end of every chapter::.

salam..jumpa lagi kita..kali ni aku nak citer pasal UNIT FASI yang aku tubuhkan ngan FADHLI dulu masa kat kolej..punya la susah nak tubuhkan unit ni..sampai ada la yang gaduh2 n ada gak tak kurangnya yang buat cerita..huhuhuhu..(siap mskkn dalam friendster tuh)hahahah..biar la..aku dah lama dah maafkn.walaupun TUHAN aja la yang tau..camner rasanya..tapi aku percaya. WAT COMES AROUND,  GOES AROUND...bukan menyumpah.tapi tu la hakikatnya..pada yg tau tuh, tau la..yang tak tau tuh x yah tau la..bukan benda baik pn..

berbalik pasal unit fasi ni..seronok duk dalam unit nih..(masa dulu la). macam family dah..cam saat kegemilangan la..gemilang la sangat..hahah.sampai ada yg makn ati..even kita bukan amik tahu pasal org pn..kita wat keja kita dalam unit aja..(kan ???)biar ler..masa awal2 gerakkn unit nih..ada la beberapa kakitangan yg setia membantu..bersama together2..huhuhu. kat bawah ni aku letakkn pic2 diorg..saja aja nk bg GLAMER ckt geng nih..asyk duk wat keja belakang tabir aja..sekali-sekala postkn picture diorg..ok gak..hu3..nnti aku tulis lagi pasal unit nih. klu larat..ok. jom sesama BLAJA...

 
 

2 Kumat Kamit:

taniah~

huhuhu..nnti tggu la..aku nak tulis pasal ko, zam ngn ejad plak..pasal g karaoke ngn mandi sungai tuh..huhuhu

Post a Comment

The Story Teller

Tentang Manusia

This bl0g is created t0 tell a st0ry entitled life. S0metimes it's suck, s0metimes it's fun. Well, I just d0n't give up n0 matter what! =)

Yang Terpilih

There was an error in this gadget