HASNAN

.::less0ns at the end of every chapter::.

erm..saja nak berkongsi ngn korg tentang anak-anak murid aku nih..ada 2 kelas aku ajar..4 Pintar(mmg pintar sgt) ngn 4 Bestari(mungkin la)..2-2 kelas ni bebudaknya berbeza sangat...smua aspek la..belajarnya..sahsiahnya..smua skali..mula2 masuk kelas dlu pn da tau dah dior nih cmner..cikgu2 byk bercerita..macam2(BESA LA) gosip bilik guru..x sah klu x ada..tapi aku seronok ngajar kelas nih..WALAUPUN kekadang tuh angin satu badan gak..nak2 kelas bestari. tapi nak wat cmner kan..namany budak..sabar aja la..diorg bukanny x pandai..tp MALAS nk usha..byk sebab la..aku nk komen bnyk2 pn x leh gak..aku skjp aja kt sini..harap2 nnti bila diorg da besar sikit..diorg ok la nnti...anak2 korg pun nnti jgn expected tinggi sgt..len budak, len dia punya ABILITY..terima la seadanya..tapi dalam masa yang sama kena la usha gak supaya diorh boleh berjaya macam org lain..selamat..bila nak ada baby sndri nih..huhuhu..k la..jomlah BLAJA sesama...

0 Kumat Kamit:

Post a Comment

The Story Teller

Tentang Manusia

This bl0g is created t0 tell a st0ry entitled life. S0metimes it's suck, s0metimes it's fun. Well, I just d0n't give up n0 matter what! =)

Yang Terpilih