HASNAN

.::less0ns at the end of every chapter::.

SAMBUNG BLK..erm..blk dr KFC, cepat2 solat..nasib bek sempat...huhuhu..bagi salam, terus masuk isya'(harap2 terima la semayang td..amin)...tq, ZAMI tlg ajar td...hahahahahah(rahsia)..
kesian akakKFC nih..dr td x rehat(tah apa la dia mkn msa berbuka..)
zami yg ngh bzngn laptop aku(mmg hantu laptop budak nih)
Pas semayang, x sempt nk REST pn..mie kata baby ajak lepak plak..konpem x gi terawih mlm nih(ilang la pahala yg mmg sikit nih). Lepak2 ngn baby, mie n bob kat kdai RAKYAT..aku mkn lagi…huhuhu..x tau la, x gemuk2 gak…huhuhu(riso BUNCIT aja)..aku mkn nasi goreng besa ngn air sirap..(x sedap).masing2 duk becerita ttg sekolah masing2. Tak tau la nk cakap apa dah pasal sekolah nih. Besa la, EVERY PLACE, HAVE THEIR OWN POLITICS..(accept aja la).
ni la kedai RAKYAT tuh..ni aja kdai mkn yg ada kat Tanjong nih(SEDIH)
Ada yg dapat sekolah ok, cikgu x ok..ada dapat cikgu ok..sekolah lak x ok..nak wat camner…TERIMA aja la.nasib bek la sekolah aku tuh ok aja..cikgu2 bergosip tuh besa la..mana2 pn..nk wat camner. Kalau dah dihimpunkn MANUSIA dlm 1 tempat yg besar(bilik guru lah tuh) ada la gossip terkini..x kira dah..ko usatazah k, ustaz k..cikgu2 besa apatah lagi kan. Dengar aja ler. Kalu ada yg leh ditambah2, tambh..(jgn OVER the LIMIT dh)..sok aku nk antar JURNAL kat Dr. Ikhsan (my lecturer). Pas2 merdeka la, jap. X sabar dah aku nk abihkan diz WEEK. Then, gud bye SK1.. pasni aku nk smbg wat LESSON PLAN lak...nk abih da pn tetap gigih kna wat..hu3(ikhlas nih)..


4 Kumat Kamit:

makan ayam kfc ke..

haha.

g0ssip kan cikgu2 tuh?

hebat~

=P

aah...huhu.besa la..tggu la korg g prktkm ti...

btw praktikum mmg sakit otak...
haha..dh mcm bosan gile je nak g praktikum every sem..argh...

Post a Comment

The Story Teller

Tentang Manusia

This bl0g is created t0 tell a st0ry entitled life. S0metimes it's suck, s0metimes it's fun. Well, I just d0n't give up n0 matter what! =)

Yang Terpilih