HASNAN

.::less0ns at the end of every chapter::.

selamat pagi..ari nih aku gi sekolah cambesa la..ari nih bebudak cam dah tak ramai dtg skolah..DEMAM RAYA la nih..cikgu-cikgu pun dah sibuk dah nk balik RAYA..bebudak apa lagi kan. seronok ler diorg nak beraya.pagi nih REDUP aja.tetiba aja aku rasa cam sedih lak..ari nih ramai bebudak tanya "SIR, nak PINDAH k??" tak sampi ati plak aku..tah ler..bebudak nih bukan paham..ada sesetengah tuh siap merajuk2 x tak bercakap..bukan nk PINDAH mmg SEMENTARA aja kat sini..x tau la SINGGAH ke mana lagi lepas nih..

kad raya pn banyak kat atas meja aku..yg x tahan tuh, bebedak KECIK nih siap suh dtg beraya umah diorg lg..kalu dekat mmg cikgu nih pegi..hu3. x yah ajak..skunk nih baru la aku paham perasaan cikgu-cikgi aku dulu. kekadang tuh, mulut aja ckp x suka bebudak nih..tapi sebenarnay tak pun..erm..camtu la gamaknya cikgu-cikgi aku dulu..yang paling aku ingat SIR ZUL la..bukan apa sebab pernah kena penampar ngn dia..sebab aku bergaduh ngn member..sakit gak ler..sebab cincin dia pakai tuh besor sgt..tapi yg aku herannya, pas jer KES tuh baik plak dia ngn aku..rasa bersalah kot..sebab msa kecik2 aku baik sangat.hahah(saja aja)

aku ada 1 aja klas ari nih..last plak tuh..tengah hari. kalau la asyk redup aja ari nih..confirm TIDO nih..bila redup2 camni, mula la otak nih teringat zaman2 dulu..malas aku nak ingat..hu3..besa la..LIFE kita ni kan colourful..terlebih perasaan plak aku ni..teringat lagi..ada buku aku baca tuh kata "bukan persaan yang mengawal kita. Tapi kita yang mengawal persaan kita".ape2 pn..jom la kita BLAJA sesama..

4 Kumat Kamit:

aiy0h... sedey kan?

hmmm~

aah...tu la..but life must on..apapun kan..

mesti teringat kat aku...

salam perkenalan..;p

huhuhu..trgt smua

Post a Comment

The Story Teller

Tentang Manusia

This bl0g is created t0 tell a st0ry entitled life. S0metimes it's suck, s0metimes it's fun. Well, I just d0n't give up n0 matter what! =)

Yang Terpilih

There was an error in this gadget